29 grudnia 2015

Postanowienia noworoczne

Jak większość ludzi tak i ja, co roku robię listę moich postanowień noworocznych. Zazwyczaj spisywałam je w pamięci, tym razem spiszę je tutaj i podzielę się nimi z Wami.
Będzie to drugi rok kiedy realizuje moje postanowienia. Niestety wcześniej miałam słomiany zapał i szybko zapomniałam co chciałam osiągnąć w tym roku. Nie oszukujmy się - to było z lenistwa! 


Pamiętam, że w tamtym roku jako punkt pierwszy i jedyny zapisałam sobie, że schudnę i zadbam o swoje zdrowie. Ten jeden punkt wystarczył. 
Zrealizowałam go! 
Może nie była to redukcja tak oszałamiająca jak u niektórych osób widzianych w Internecie, ale był to mój pierwszy krok. Drugim krokiem było pójście na siłownie i polubienie tej aktywności fizyczne, a dokładnie zakochanie się w tym! Wkręciłam się na maksa. 
Jestem dumna z tego co osiągnęłam w 2015r. i chce by kolejny rok był jeszcze lepszy! 

Moje postanowienia na 2016r.


1. Zrobić formę - pogromca tłuszczu :) 

Na tą chwilę mogę powiedzieć, że czuje się dobrze we własnej skórze, ale chciałabym czuć się wspaniale, dlatego właśnie jako priorytet ustawiam sobie redukcję tkanki tłuszczowej. Chciałabym schudnąć jeszcze około 7-8 kg. Sama waga nie jest konkretnym celem, ponieważ waga często oszukuje. Chciałabym czuć się rewelacyjnie! Mieć formę życia :)



2. Stop gluten! Gluten free :) 

Już na początku tego miesiąca postanowiłam przejść na dietę bezglutenową. I chcę się tego trzymać! Chciałabym zobaczyć czy faktycznie niespożywanie glutenu, może pomóc w moich dolegliwościach. Muszę się przyznać od razu, że nie mam w planach szaleć i unikać całkiem glutenu, ale ograniczyć go do minimum.

 
3. Trenować podciąganie na drążku - samodzielne podciąganie :)

Marzę o tym by nauczyć się samodzielnie podciągać na drążku. Jak na razie trenuje z pomocą T. i za każdym razem idzie mi lepiej, ale chciałabym sama, bez niczyjej pomocy podciągać się na drążku. Na dzień dzisiejszy z pomocą T. podciągnę się 6-7 razy, ale to mnie nie satysfakcjonuje. Chcę więcej! Chcę sama!


 
4. Nauczyć się stania na rękach  

Stanie na rękach przypomina mi o czasach dzieciństwa, kiedy z koleżankami i kolegami z podwórka skakaliśmy po drzewach, robiliśmy gwiazdy, staliśmy na rękach i robiliśmy "fikołki" na trzepaku. Wtedy wszystko było takie proste. Dzisiaj niestety już stanie na rękach jest nie lada wyczynem dla mnie. Właśnie dlatego chciałabym nauczyć się stać na rękach! Chcę znów poczuć beztroskę :)


5. Plank 5 minut

Na początku 2015r. miałam problem z utrzymaniem się w pozycji plank przez minutę. Na ostatnich zawodach wytrzymałam ponad 3 minuty. Teraz chciałabym wytrzymać do 5 minut. W końcu musimy podnosić sobie poprzeczkę, tak by rozwijać się i być jeszcze lepszym :) 

6. Więcej kreatywności w kuchni 

Kolejnym postanowieniem jest odważyć się być kreatywnym w kuchni, przestać się bać! Koniec z jedzeniem w kółko tego samego, czas najwyższy próbować, smakować i gotować jeszcze lepiej i zdrowiej. Czas na próby zaczyna się od nowego roku!
Niech talerz, znaczy się moje pudełko z jedzeniem będzie pełne barw tęczy bez ryzyka o nadprogramowe kalorie. 



7. Wypracować prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń 

Chciałabym nauczyć się robić wszystkie ćwiczenia prawidłowo, dlatego od dzisiaj będę bardzo zwracała uwagę na poprawność wykonywanych ćwiczeń, tak by nie popełniać niepotrzebnych błędów.


8. Dopracować język angielski 

Nauka języków jak wiadomo jest bardzo ważna, chciałabym jeszcze lepiej posługiwać się językiem angielskim, tak by przełamać barierę językową która niestety uprzykrza mi życie. Czas uwierzyć w swoje zdolności, czas rozwijać się! 
9. Uwierzyć w siebie i dobro, które jest wokół nas!!!

No dobra tutaj muszę się przyznać, że wierzę w dobro ludzi, wierzę w siebie i karmę. Należę do osób które codziennie mają uśmiech na buzi. Choć przeciwności losy każdego dnia rzucają mi kłody pod nogi - ja idę dalej z podniesioną głową!
Dlaczego jest ten punkt jako postanowienie noworoczne? 
Bo jest ono skierowane do Was wszystkim! Chciałabym, żebyście uwierzyli w siebie tak jak ja wierzę w siebie i wierzę w Was. Chciałabym by każdy z nas potrafił cieszyć się z każdego małego sukcesu, który będzie napędzał nas do działania.  Chciałabym byście dążyli do sukcesu.

 

A jakie są Wasze postanowienia noworoczne? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz